Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.08.2017 20:45 - На майтап
Автор: leonleonovpom2 Категория: Спорт   
Прочетен: 1558 Коментари: 3 Гласове:
27

Последна промяна: 25.08.2017 18:59

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Имаше един футболист в " Черноморец" / " Ботев" преди това/, крило, Киро Майтапа.
Беше вкарал красив гол на софийски отбор и като питали как го е направил, отговорил, че на майтап?  Оттам идва и прякорът му!
Задачата му беше да центрира от крилото в центъра пред вратата за високия Дремсизов, но вкарваше и голове. С хитрина. Такъв гол беше вкарал и на софийския отбор-мисля ,че беше ЦСКА
Но съчетаваше футбола  и с учение.  Завърши ВХТИ, сочеха гокато пример за студент-спортист! Като приключи с футбола, продължи с Голямата химия, стана и директор Удоволствие беше да имам работа с него, все пак бях по-млад, начинаещ в професията. Виждах в негово лице нереализираната си мечта -спорт и учение
Но , слава Богу, че се разминах все пак!

Когато почнах работа ,настояваха да се включа в отбора ни .
Отидох, но не си харесах играта, бях отстъпил много и реших да не ходя повече. 
Но и тогава имахме"Чужденци", работещи другаде, не при нас.  При това бяха асовете на отбора!  Един, беше играещ футболист, закъсняваше.  Та ме придумаха, да почвам мача, ако го няма,пък появи ли се, сменяме се!
Съгласих се

Още на първия мач от противниковия отбор ме познаха, от студентските години вероятно!  Притесниха се!
Играта ми тръгна. Правех каквото си искам .
Нашата "звезда" дойде, но аз и знак не правех за смяна. Скоро вкарах красив гол.  Финтирах двама, така ,че се сблъскаха и паднаха,хванах в крачка вратаря.  За тридесетина минути изтървах още пет положения, които сам създадох.  И едва тогава дадох знак за смяна

Като излизах, чух познат глас да ме пита ,как съм вкарал този гол? Той никога не е вкарвал такъв!
Погледнах  - Киро Майтапа!
Веднага реагирах! Казах му ,че на майтап! Умря от удоволствие!
После попита, защо са ме сменили? При такава игра!
Казах му ,че съм наддал десет килограма и не мога да бягам!
Той се хвана за главата Щом на това му казвам неможене да бягам, какво ли е пък моженето ми?!

С чувство за хумор, симпатичен и специалист в професията!

Това е Киро Майтапа Иначе фамилията му е Жеков!



Гласувай:
27


Вълнообразно


1. mrazekoff - Ех,
24.08.2017 12:42
колко спомени имам от годините, когато и аз ритах топката по селските терени... Младия човек не усеща трудности и лишения, когато има за цел да постигне нещо... Едва с напредването на годините идва момента на умората, за "глезотии" и "оплаквания" ... Лек и успешен ден!
цитирай
2. leonleonovpom2 - Здравей, приятелю!
24.08.2017 13:13
mrazekoff написа:
колко спомени имам от годините, когато и аз ритах топката по селските терени... Младия човек не усеща трудности и лишения, когато има за цел да постигне нещо... Едва с напредването на годините идва момента на умората, за "глезотии" и "оплаквания" ... Лек и успешен ден!


Така е, на млади години човек гледа в Бъдещето, не прави оценки и равносметки
Те идват по- късно и както е казал геният, човек трябва да живее така, че да не съжалява за безцелно преживяните години!

Хубав ден, Стефане!
цитирай
3. leonleonovpom2 - Апостолов, ти май ннаистина си в...
25.08.2017 18:05
Апостолов, ти май наистина си вестител/ това означава апостол/
Това организирано ли е/ на блогово ниво/ или е твоя самоинициатива?
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: leonleonovpom2
Категория: История
Прочетен: 9137833
Постинги: 1348
Коментари: 29647
Гласове: 102598
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031