Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Personal Collection of Personal and Friendly Crtical Path Creations ...
Автор: godlieb Категория: Лайфстайл
Прочетен: 2371190 Постинги: 1414 Коментари: 659
Постинги в блога от 29.06.2012 г.


image

 

© 2007-2012-Bogomil Kostov AVRAMOV-HEMY

РЪЖДИВИТЕ МЪЖЕ

 

РЪЖДИВИТЕ МЪЖЕ -

СЪВСЕМ НЕ СА ЖЕЛЕЗНИ,

МАКАР ДА СЛАВЯТ НЕРВИ -

ОТ СТОМАНА.

ЗА СЕБЕ СИ -

ТЕ РЯДКО СА ПОЛЕЗНИ,

ЗА ОБЩЕСТВОТО -

ЗАДЪЛЖИТЕЛНО СА БЕЛИ ВРАНИ.


РЪЖДИВИТЕ МЪЖЕ -

НЕ СА ОТ ЗЛАТО,

ТАКОВА И ДА ТЪРСИШ -

НЯМА ДА ОТКРИЕШ.

НЕ СА ИЗПЛАШЕНИ –

НАПРОТИВ БРАТО,

БЕЗУМНА СМЕЛОСТ -

НАДЪЛБОКО В СЕБЕ КРИЯТ.


РЪЖДИВИТЕ МЪЖЕ –

ТРАДИЦИОННА ЖЕРТВА,

НА ИСТИНАТА -

В ТЪРЖЕСТВОТО.

ПОЛОЖИЛИ ЧЕРВЕНА КЛЕТВА,

ТЕ НЕ ПРИЗНАВАТ ВЯРАТА -

ВЪВ БОЖЕСТВАТА.


И БАВНО СЕ РАЗПАДАТ -

ВЪВ ОТРОВЕН ПРАХ,

РАЗОБЛИЧАВАЙКИ ПОРЕДЕН -

НЕРЪЖДАЕМ ГРЯХ ...

THE END
07:33:38 AM
07:33:42 AM

 
Категория: Поезия
Прочетен: 762 Коментари: 0 Гласове: 1
Последна промяна: 01.07.2012 13:13

image

©2012-Bogomil Kostov AVRAMOV-HEMY

М А Р К Е Т И Н Г   З А   З А К У С К А
от
Богомил костов АВРАМОВ РУСЕВ-ХЕМИ

МНОЗИНА СИ ПОЗВОЛЯВАТ ДА МИСЛЯТ, че патриотизмът на Левския или талантът на Ботюва, все още значуват нещоси. Че внезапно някой си нов Захария Стоянова, ще подуспее литературно-граждански отново сам да си се отрасти. Че някой нов безразсъдно смел Иван Хаджийски ще се намери как да си се изяви протодисидентски. Че, докато чужденците се препъват да надигат полите на МАТИ БОЛГАРИЯ ВСЕВЕЧНАЯ, „Веда Словена“ като нищо ще се окаже автентична. Че ... Че ... Че ... Че - ама нищо нищо подобно-си. Хапването-пийването и клати-капа-на-бастон, тоест ТРАНСНАЦИОНАЛНАТА ГЛОБАЛИСТИЧЕСКАЯ КОНСУМАЦИЯ - е все и вся и всичко-си на този ТЪЙ ЛЪЖОВЕН ПОСТТОТАЛИТАРЕН СВЯТ.
НА ТАКВИЗ ПОРОЧНИ МИСЪЛИ МЕ НАВЕДЕ, широко посетената блестяща международна двудневна научна конференция, (28-29.06.2012.!), „МАРКЕТИНГЪТ – РЕАЛНОСТ И ПРОЕКЦИИ В БЪДЕЩЕТО“. (Бих добавил „И СЪДБА“!) Свързана с честване юбилей на катедра „МАРКЕТИНГ“ при Икономически Университет – Варна. Забележете. В МАТИ БОЛГАРИЯ ВСЕВЕЧНАЯ, освен шистов газ има и маркетинг. Чиито здрави ли здрави основи са турнати именно тук, във ВАРНА-ГРАД, в ИКОНОМИЧЕСКИЯ НИ УНИВЕРСИТЕТ. Точно преди петнадесет години. (Преди това, ни хък–ни мък - абсолют-ферботен за тази капиталистическая изцепка!) Майка му стара! Винаги сме по-тежки католици от Папата. Ако няма – тежко няма. Ако ли пък има – съвсем има. Средно положение ексик. Както междувпрочем средна класа. (Освен тази на преподавателите във свободните университети – де!)
ЗАПОЧНАЛА ДЕЙНОСТ ЕДВА СЪС СЕДЕМ ПРЕПОДАВАТЕЛИ (Чули-недочули - пък добре подразбрали!), катедра „Маркетинг“ при ИКОНОМИЧЕСКИ УНИВЕРСИТЕТ-ВАРНА днес вече, наброява петнадесет. (Половината хабилитирани!) За изминалите години катедрата е обучила над 1200 бакалаври, и повече от 850 магистри. Предстои разкриване и прием по специалност „Корпоративна сигурност и конкурентност. (Аз бих казал „конкурентоспособност“ - но кой ме пита!?!) Подир безброй неароматизирани букети, (Ето къде закъсва родният маркетинг!), и поздравителни адреси, (Я в папка – я на лист!), конференцията разкри своята самодоволно-авангардна глобално-революционна същност, с изключителните „ТЕНДЕНЦИИ В РАЗВИТИЕТО НА МАРКЕТИНГОВАТА ТЕОРИЯ И ПРАКТИКА“, пленарен доклад от доцент доктор Елена Георгиева. (На трудовата борса – няма как да не ги усетиш!) Последва „МАРКЕТИНГОВАТА НЕОПРЕДЕЛЕНОСТ“, на проф. Боян Дуранкев. (Май не е руснак!) Опит за матрично формализиране кусурите на маркетинговия подход. При доказване на неговата надценена всеобхватност. Позовавайки се на Адам СМИТ, (Адам и Ева биха всякак подкрепили!), за необходимост от „морал“ във всеки един бизнес, професор Дуранкиев доказва и обосновава, изцяло математически, частната неопределеност и всеобща ограниченост на тоталния маркетингов подход. Неговата неограничност и едностранчива полезност. (Дано някой от пенливата управленска вълна се позаслуша!) Сравнявайки тоталното прилагане на мас-маркетингови техники и технологии, с методите за средновековно лечение на безусловно всички болести, чрез масово кръвопускане. Разкривайки верижната реакция на взаимнозависима безпомощност, в интерес на все повече и повече продажби. При все по-малко и по-малко търсене, в условия на абсолютна бизнес-свобода. (Свобода в бизнеса – как не!?!) Но да! Професор Дуранкиев очерта съвсем ясно – за познавачи и специалисти, (И за лаици като нас!), можеби най-съществената от съществените причините на съвременият световен постфинансов кризис. А именно. Пренасищането с маркетинг-услуги. Довели до настоящият изключителен матричен колапс. На което понастоящем върви да се обучат, (Само във ВАРНА-ГРАД!), около 12 500 местни и чуждестранни студенти. Подготвяни от над 300 преподаватели, от които едва половината хабилитирани. (Искам 100% хабилитанти!)
ПОДОБЕН СИЛНО ИНТЕЛЕКТУАЛИЗИРАН ГЛАС-В-ПУСТИНЯ, едва ли би могъл да ограничи бруталното навлизане на иконометриката в ежедневието ва МАТИ БОЛГАРИЯ ВСЕВЕЧНАЯ. (Унишожена индустрия – все по-слаба икономика!) Което едва ли вещае светли старини на настоящите нейни пропагандатори. Увлечени в изследователска работа. Доловили пулсът на глобализма. Пропуснали да се вслушат в пулса на собственият си народ. (Нема смисъл – веки сме Юропъ!) Достатъчно точно долавили, че всяка маркетингова наука е полезна единствено за онзи който я прилага. Никога за редовия консуматор. (О, Неразумний!) В този смисъл бе особено изисканото изследване на доцент доктор Тодор КРЪСТЕВИЧ, (Не е братушка!), от Стопанска Академия „Д.А. Ценов“-Свищов. Разработил потресающо точно късаща талантливи бедняшки кандидат-студентски глави маркетингова система за издирване, подбор и прием на студенти, по тясно монетарен показател. Тръгнах си. (Да ме прости доктор Кръстевич!) То бива, бива, бива да правиш на серсем Младежта, но чак чрез научни методи!?! На друго избива. (Чиста проба престъпление!) Дотолкова нагла ми се видя една подобна система за подбор на студенти. Така и не можах да разбера, като как уважаемият доцент компарира монетарната заинтересованост на приемния ВУЗ, с исконният органически ищах на българина към знания и прогрес. Щото освен монетарна, системата му е докрай кастова. А, на кастов подход, през последните двадесетина години съвсем сме се нагледали. Резултатите всеки би могъл да пипне и подуши. Между настоящият национален финансов елит, и все повече обедняващият народ зее жестока невиждана в исторически план маркетингова ниша. Която никакви глобални, регионални и локални маркетинг-политически хитрини, не биха могли да запълнят. Не остана със какво.
ДА НЕ ПРОПУСНА Конференцията няма как да не е по някоя от безбройните руйни ли руйни европейски програми. Где държат на международното, дано разберат що става в националното. Присъствието на изтъкнати учени-маркетолози от Дагестан, от Иран и Албания, бе отбелязано в дневния ред, но така и не се забеляза. Страни и народи особено напреднали в областта на модерно узаптяване на грамотността. Държави характеризиращи се с докрай схванати кризисни пазари. Не от вчера – не от днес. От годините далеч преди Втората Световна Война. Че за постоянно. Какъв алъш-вериш – какъв банзай-маркетинг, без далавера? То нимой тъй!
ЗАЯВЛЕНИЕ ОТ АВТОРА Долу Шовинизмът! Долу Национализмът! Долу Натуризмът! Маркетингът над всичко!
THE END-29.06.2012.


 


 

 
Категория: Бизнес
Прочетен: 721 Коментари: 0 Гласове: 0
Последна промяна: 02.08.2012 09:01
Търсене

За този блог
Автор: godlieb
Категория: Лайфстайл
Прочетен: 2371190
Постинги: 1414
Коментари: 659
Гласове: 1051
Спечели и ти от своя блог!
Календар
«  Юни, 2012  >>
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930