Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.08.2013 12:14 - FAR AWAY YOU HAVE FLY, three poems, Hemy VARNALIUS
Автор: godlieb Категория: Поезия   
Прочетен: 651 Коментари: 0 Гласове:
1

Последна промяна: 09.02.2014 11:37


 image
    (C)(C)2013-Bogomil Kostov AVRAMOV-HEMY
ДАЛЕЧЕ НЯКЪДЕ КРЪЖИШ,
И песента по Тебе глъхне.
Студен е пламъкът – гориш
От обич – но помръкваш …

Какво е ставало със Теб,
В годините прeди да срещна,
Очите Ти – полярна степ,
И твойта кожа – пита млечна?

 

 

Кога почувства Нощ и Ден
Ръце над Тебе да преплитат?
Защо от гняв съм поразен,
С очи започнеш ли да питаш?

 

 

За мен отдавна всичко е едно –
Животът влачи тъжно воденично колело . . . 

 

 

ЖИВОТЪТ МОЖЕ ДА Е КОЛЕЛО –
Въздигайки едни – да сваля други.
Но върху женското бедро –
Трактат не пиша за заслуги.

 

 

С проблемът съм добре познат,
Но всичко Мила е до време.
Не струва и половин дукат,
Билетът от пропуснат влак да вземеш.

 

 

Чаровна само е нощта,
В която се надяваш да си първи.
На крехка птица при гръдта,
В планинския поток в ръка с пъстърва.

 

И да се правиш - че летиш.
Когато знаеш си – пълзиш . . .

ОТДАВНА ЯСНО Е – ПЪЛЗЯ,
Но само пред краката на човека,
Когато искам да му възразя,
Че да я кара малко по полека.

 

 

 

Когато се налага да въздигна глас,
Но тъй – че да пребъде ярко силен.
За да надвие всеки непомерен бяс, -
Докато сипя пот обилен.

 

Аз падам във преклон пред Теб,
В нозете ти отпускам тяло жежко.
Българийо - бъди ми Мила вместо Хлеб,
Не ме съди за всяка нескопосна грешка.

 

 

 

Животът присмехулно претълкулва колело.
Проблемът е – какво съществено съдържа то.


1967-2013

 



 




Гласувай:
1


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: godlieb
Категория: Лайфстайл
Прочетен: 2363888
Постинги: 1414
Коментари: 659
Гласове: 1051
Спечели и ти от своя блог!
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031